YouTube seká pokerové kanály hlava nehlava a WSOP se blíží

Herna | Bonus | Naše hodnocení | |
---|---|---|---|
![]() | 500 KČ ZA REGISTRACI + €30 ZA VKLAD | HRAJTE IHNED | |
![]() |
Pokeroví tvůrci mají problém – a YouTube jim hází klacky pod nohy právě ve chvíli, kdy by měli nabírat nejvíce diváků.
Pokerový svět má nového soupeře. A tentokrát to není zkostnatělý úředník, ale algoritmus YouTube. V posledních týdnech se desítky pokerových tvůrců obsahu probouzejí do noční můry – videa jsou mazána, demonetizována nebo dostávají nálepku „pouze pro dospělé“. A co je nejhorší? Nikdo vlastně pořádně neví proč.
Brad Owen, který má přes 775 tisíc odběratelů, přišel o zásadní sledovanost u více než 30 videí. Apeluje na YouTube, ale místo odpovědí dostává jen automatická zamítnutí. Nick Eastwood se rozhodl točit o tom, jak mu algoritmus zničil sledovanost – a do diskuze se přidali i další hráči a streameři, včetně Kevina Martina a Joeyho Ingrama.
Hey @YouTube @YouTubeCreators I've had about 30+ of my videos become age restricted incorrectly, which nukes the views. I've appealed them and won some of the appeals, but the ones I lose, I get the message saying "Content that shows harmful or dangerous activities that risk… pic.twitter.com/t50V97d5RZ
— Brad Owen (@TheBradOwen) April 10, 2025
Nejde přitom jen o vlogery. PokerOrg i další mediální platformy dostávají jeden zásah za druhým. A když už ne mazání, tak alespoň varování a „strike“ za „nebezpečný obsah“. Co přesně se tím myslí? To nikdo neví. Ve sporných videích se nikdo nepere, žádné žetony nelétají vzduchem. Jen běžný poker. Jenže v éře umělé inteligence možná stačí špatný výraz, nepochopený vtip nebo prostě špatný den YouTube botů.
Tvůrci už zkoušeli všechno: cenzurovat popisy, rozostřovat grafiku, přednahrávat videa s předstihem. Bez efektu. Jeden den videa projdou, druhý den jsou označena za potenciálně škodlivá. Pokeroví streameři tak tráví víc času u odvolání než u tvorby obsahu.
Celá tahle patálie přichází v tu nejhorší chvíli – World Series of Poker klepe na dveře a většina tvůrců plánuje obsah roku právě na letní měsíce. YouTube je přitom v podstatě jediná velká platforma, kde lze poker prezentovat ve formě dlouhých videí. Alternativy téměř neexistují.
Někteří tvůrci uvažují o přesunu jinam. Ale kam? TikTok je na delší formáty krátký a Twitch zase neřeší archivaci. Pokud se situace nevyřeší rychle, čeká pokerové publikum možná léto bez obsahu z WSOP – a to by byla pořádná rána pro celý žánr.
Jak říká Sarah Herring z PokerOrg: „YouTube je momentálně jediné hřiště, ale když rozhodčí začne vyhazovat hráče bez vysvětlení, je těžké vůbec začít zápas.“
